ЕКОНОМІЧНІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Бізнес по перевезенню меблів

перевезення меблівЯкщо Ви маєте намір відкрити бізнес з перевезення меблів, то доведеться протиставити себе величезній кількості фірмочок, чия робота не характеризується високою якістю. А в зв’язку з тим, що надійних виконавців не так вже й багато, то професійні послуги, які виконуються на совість, будуть високо затребувані. Але і в цьому випадку за «своїх» клієнтів буде потрібно поборотися.

Підготовчий етап

Для початку буде потрібно провести ретельне маркетингове дослідження ринку “мувингових послуг”. Основні цілі, які повинні переслідуватися в рамках його виконання:

  • виявлення прямих конкурентів;
  • визначення переліку найбільш популярних додаткових послуг, наприклад перевозка мебели по Киеву.

На основі отриманої інформації Ви зможете скласти чіткий і яскравий образ свого бізнесу, який буде максимально відрізнятися від того, що пропонують «сірі» виконавці. До останніх відносяться перевізники, які здійснюють свою діяльність без будь-якого юридичного оформлення відносин із замовником. Зрозуміло, що ніяких гарантій якісного надання послуги і, що найстрашніше для клієнта, збереження перевезених речей ніхто не дає.

Юридична база бізнесу: кому це потрібно?

Одним з головних елементів успішного бізнесу даного типу є підведення під нього якісної юридичної бази. І мова тут не стільки про реєстрацію індивідуального підприємця, скільки про розробку форми договору про матеріальну відповідальність. Його потрібно в обов’язковому порядку підписувати з кожним замовником. І йому спокійніше, і Вам безпечніше. До речі кажучи, в умовах договору потрібно обумовити форму оплати перевезення. В ідеалі це має бути стовідсоткова передоплата, здійснена за безготівковим розрахунком.

Як показує практика, деякі клієнти схильні до того, щоб вимагати складання договору як то кажуть «під себе». З цим не буде жодних труднощів, якщо у Вас є типовий договір, положення якого можуть змінюватися залежно від побажань замовника. Ясна річ, для його розробки та складання знадобляться послуги хорошого юриста.

Формуємо колектив

Оскільки ми говоримо про ситуацію, коли у нас є один автомобіль, то є сенс користатися разовими послугами вантажників. На початковому етапі навряд чи буде безліч замовлень, які дозволять отримувати постійний дохід і мати власний штат фахівців даного профілю. Ролі ж менеджера і диспетчера можете поєднувати Ви самі. Тільки заради всього святого, що не залучайте до виконання роботи друзів! Як показує практика, все добре, поки все добре. У разі ж виникнення конфліктних ситуацій говорити з своїм товаришем так, як з найманим незнайомим працівником дуже складно. У результаті є шанс залишитися і без вантажників, і без друзів.

Як завоювати «свого» клієнта?

Найбільша помилка власників мувингових компаній – незнання такого поняття, як «ланцюгова реакція». Після виконання своїх функцій з транспортування меблів відносини з клієнтом не закінчуються. Кожному, хто скористався Вашими послугами, слід вручити візитку. Якщо переїзд пройшов чудово, і меблі замовника були доставлені в цілості й збереженості, можна сподіватися, що до Вас звернуться знову і знову. Можливо, за рекомендацією.

Що стосується традиційної реклами подібних послуг, то вона нерентабельна. У ЗМІ вона просто зливається в одну строкату стрічку з пропозиціями від конкурентів. Тому кращий варіант її розміщення – кузов Вашого автомобіля, а також спецодяг вантажників. Не завадить також наявність власного сайту в Інтернеті.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика