ЕКОНОМІЧНІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Як відкрити магазин жіночого одягу в інтернеті?

створення інтернет-магазинуБез одягу наше повсякденна життя неможливе, він користується попитом постійно.  І якщо грамотно підійти до цього бізнесу, то стабільний прибуток від продажу одягу у вас буде завжди. Жіночий гардероб оновлюється частіше, ніж чоловічий, тому окупність магазину жіночого одягу вища. Онлайн – шопінги набирають велику популярність, а значить «Жіночий одяг» в інтернеті буде приносити високий дохід.  А як відкрити магазин жіночого одягу в інтернеті ми розповімо докладно.  Розробіть концепцію і займіться організацією роботи вашого інтернет-магазину.  Що потрібно для відкриття магазину жіночого одягу в інтернеті?

Цільова аудиторія

Важливо визначити, який потенційний покупець, буде відвідувати ваш магазин жіночого одягу в інтернеті.  Спробуйте відповісти на поставлені питання, щоб визначити, яка цільова аудиторія буде відвідувати ваш магазин:

  1. Який вік?
  2. Місце роботи або навчання, і яким розвагам надає перевагу у вільний час?
  3. У якому регіоні проживає?
  4. Самотня чи заміжня, і чи є у неї діти?
  5. Якому стилю одягу віддає перевагу?
  6. Чи часто вона займається шопінгом одягу?
  7. Які кошти для обновок виділяє щомісяця?

Відповівши на ці питання, ви зможете визначитися з назвою магазину, правильно підберете асортимент товару і будете мати уявлення про вартість виставленого товару.  Якщо ви правильно визначите смак вашої майбутньої клієнтки, то зможете прийняти правильне рішення.

Пошук постачальників

Отже, ви визначили цільову аудиторію і асортимент товару, прийшов час заповнити ваш інтернет-магазин потрібним одягом.  Пошук постачальників ви можете здійснити в спеціальних порталах або з рекомендацій знайомих.  Ви можете зв’язатися з виробниками одягу або з оптовими компаніями, які працюють напряму з невеликими фабриками.  Від виробника ви зможете закупити одяг за найнижчими цінами, а працюючи з оптовиками, ви зможете розширити асортимент в вашому інтернет-магазині.  У оптовиків можна закупити цікаву колекцію, випущену зарубіжними виробниками, а підприємець-початківець не завжди може це зробити.

Яка кількість товару знадобитися для дебюту?

Віртуальну вітрину бажано прикрасити багатим вибором одягу, в ньому мають бути присутні наймодніші і найбільш привабливі позиції.  Яка кількість товару знадобитися для дебюту?  Якомога більше.  Від першої колекції залежить, яку аудиторію ви привернете до магазину в якості постійних клієнтів.  Дебют вашого інтернет-магазину залежить від модних тенденцій, з урахуванням пори року, та наявності різних розмірів при відборі речей.  Підготуйте хорошу презентацію закуплених товарів.  Постарайтеся зробити якісні фотографії всіх моделей.  Збільшені фрагменти деталей: оздоблювальні шви, фурнітура, обробка кишень, вигляд виробу в різних ракурсах.  Для фотографії використовуйте живі моделі, на манекенах одяг виглядає не так природно.  Так дівчина легко визначить, підійде певна модель для її фігури чи ні, і чи варто замовляти цей товар.  Всі фотографії виставляйте з докладним описом кольору, розміру, матеріалу і країни, в якій вироблено товар.

Юридичне оформлення

Чи не ускладнюйте своє життя реєстрацією ТОВ (товариство з обмеженою відповідальністю), а здійсніть юридичне оформлення, зареєструвавшись, як ІП (індивідуальний підприємець).  До індивідуального підприємця не такі жорсткі вимоги з обліку та звітності документації і при оформленні.  Визначитися з системою оподаткування просто, ССО – найприйнятніший варіант відкриття інтернет – магазину жіночого одягу, де зазначаються доходи магазину мінус його витрати.  У цьому спрощеному варіанті ви платите п’ятнадцять відсотків податку державі.  Облік доходів і витрат ви ведете в спеціальній книзі, обов’язкові щоквартальні податкові платежі і щорічна подача декларації про доходи до податкової інспекції.  Податок ЕНВД в даній сфері діяльності не використовується.

Касовий апарат

Магазин в інтернеті не може працювати без касового апарату, так як планується прийом платежів готівкою.  Купуйте касовий апарат (навчіться ним працювати), зареєструйте його і книгу обліку (по касовому апарату) у податковій інспекції.  Усі готівкові грошові кошти ви повинні фіксувати в касовому апараті і видавати чек покупцю, інакше на вас накладуть штрафні санкції.  Всі операції, здійснені в касі, фіксуєте в журналі.  Ви можете відмовитися від касової тяганини і вести розрахунки тільки безготівковим способом, але тоді ви можете позбутися частини своїх покупців, які не завжди можуть розплатитися іншим способом.

Сайт

Безсумнівно, для роботи вашого інтернет-магазину жіночого одягу, знадобитися розробка сайту, адже ви відкриваєте бізнес в інтернеті.  Ви можете зробити свій сайт не таким, як інші.  Чим талановитіший буде дизайнер-розробник, тим якісніше ви зможете провести демонстрацію свого товару.  Не перевантажуйте сайт технічними складнощами, адже ваш магазин розрахований на жінок.  Подбайте про те, щоб покупниці, змогли без труднощів увійти на ваш сайт, переглянути товар та оформити замовлення.  Внесіть родзинку в асортимент товару, а не в технічні розробки сайту.

Приміщення

Незважаючи на те, що торговий зал не потрібен для інтернет-магазину, приміщення все ж таки знадобиться.  Буде потрібне складське приміщення з невеликою площею (до вісімнадцяти квадратних метрів).  Сухе і опалювальне приміщення потрібно утримувати в чистоті, інакше речі не будуть мати товарний вигляд.  Встановіть у складі стелажі і вішалки для одягу, без прасувальної дошки і праски вам не обійтися.  Для дрібних речей, можна використовувати особисту квартиру.  Офісне приміщення вам необхідне, як повітря.  Не можна відмовляти клієнтам в бажанні особисто забрати своє замовлення.  В офісі організуйте примірювальну кімнату, дайте замовницям можливість, попередньо приміряти замовлення.  Вчіться по помилках власників інших інтернет-магазинів, вони відмовляли замовницям в можливості приміряти замовлення, від цього знизився відсоток продажу.  Офіс розташуйте у зручному місці, з графіком роботи і вивіскою на дверях.

Персонал

Додатковий персонал при відкритті інтернет-магазині не потрібен.  Необхідність в співробітниках виникне при підвищеному попиті на ваш товар.  Прийом дзвінків та листів від клієнтів, обробка заявок та відповіді на всі питання повинен здійснювати оператор.  Інший співробітник буде відповідати за відвантаження товару зі складу, своєчасно робити замовлення-заявку постачальникам, на відсутні позиції асортименту товару.  І кур’єр, який відповідатиме за доставку товару по місту.

Обробка замовлень інтернет-магазину

Можна працювати за стандартною схемою: клієнт оформляє замовлення, менеджер зв’язується, для усунення всіх нюансів.  Але розробити свою специфіку продажу одягу варто:

  • Клієнт робить замовлення додаткових варіантів розміру і після примірки, залишає собі відповідний розмір.
  • Зробіть послугу бронювання вподобаного товару.
  • Обробка замовлень інтернет-магазину та надання докладних консультацій перед покупкою, як по сайту, так і по телефону.
  • Якщо річ не подобатися або не підходить клієнту, ви зобов’язані прийняти її назад, адже правила повернення товару поширюються і на інтернет-магазини.

Прийом оплати

Погоджуйтеся на прийом оплати за покупку способом, прийнятним для клієнта.  У наш час зручно використовувати пластикові карти або електронні гаманці – Яндекс, Web Money, Money Mail.  Відправляючи посилку із замовленням, ви заповнюєте особливий бланк, а замовник при отриманні посилки, вносить суму, зазначену на бланку і плюс до п’яти відсотків збору за поштові послуги, тоді отримує посилку на руки.  На бланку заповнюєте банківські рахунки вашої організації, куди пошта надалі перерахує гроші.  У посилку не слід упаковувати касовий чек, оскільки поштові перекази належать до безготівкової форми оплати.  Спеціальний сервіс ROBOKASSA формує рахунки інтернет-банку або проводить розрахунок електронною валютою, для цього відкриваються картки Visa або Master Card, і багато інших.

Доставка замовлень

Для швидкої і простої доставки товару до адресата, потрібно скористатися послугами кур’єра.  На перших порах поки ваш штат співробітників не укомплектований, можете звернутися в кур’єрську службу.  Якщо послуги, надані кур’єрською службою, вас влаштовують, то щоб уникнути проблем, укладіть з цією організацією договір про надання кур’єра.  Беручи оплату готівкою, при доставці товару, кур’єр вибиває чек на портативному касовому апараті, або привозить чек покупцю, вибитий заздалегідь.  Пошта в Україні є одним із затребуваних засобів доставки посилок, хоча доставка замовлень дуже часто затримується.  Пошта здійснює доставку посилок в будь-які міста і селища за порівняно низькими цінами.  Транспортні компанії та кур’єрські служби допоможуть вам скоротити цей термін, якщо ви скористаєтеся послугами подібних компаній з філіями в інших населених пунктах.  Оплата за пересилку підвищиться, тому клієнт повинен сам вирішувати, який послугою скористатися.

Розвиток магазину

Для отримання прибутку мало відкрити интернет-магазин женских сумок і одягу потрібно попрацювати, щоб збільшити потік покупців у вашому магазині.  Використовуйте певні заходи для просування товару:

  • Оптимізуйте сайт для пошукових систем.
  • Підготуйте контекстну рекламу.
  • Виставте рекламу продукції на тих сайтах, якими часто користуються потенційні покупці.
  • Розробіть акції, підготуйте подарунки і бонуси першим покупцям.
  • Відкривайте додатковий асортимент, подивіться як відкрити магазин нижньої білизни , як відкрити взуттєвий магазин або магазин дитячого одягу .

Обмежувати себе основними методами не варто.  Розкручуйте свої ідеї для малого бізнесу в інтернеті , для більшого ефекту і результат не змусить довго чекати.

    Читайте також на cайті:



    Залишити коментар

    При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
    Яндекс.Метрика