ЕКОНОМІЧНІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Кілька «фішок» для ресторанного бізнесу

ресторанМабуть, одним з найбільш перспективних напрямків у малому бізнесі є ресторанний сегмент. Саме тому дана галузь найбільше підходить для втілення в життя нових ідей.

Вашій увазі декілька оригінальних доповнень до ресторанного бізнесу.

Кафе зі стільцями і меню для дітей

Ця ідея годиться для кафе і ресторанів будь-якого дизайну та концепції. У залі закладу і навіть біля барної стійки можна розмістити кілька вишукано оформлених стільчиків для малюків. При цьому в кафе повинні безкоштовно надаватися тканинні слюнявчики. Також не зайвим буде облаштувати окремий столик з ширмою для сповивання дітей.

І, нарешті, в меню такого закладу повинен бути присутнім пункт, присвячений дитячому харчуванню. Тут можна використовувати готову продукцію відомих виробників або ж налагодити власне виробництво всіляких кашок, пюре і соків.

Кафе для двох…

Так склалося, що більшість підприємців початківців у сфері ресторанного бізнесу починають працювати поодинці, та й стартовий капітал їх потребує бажати кращого…

Тому найчастіше в оренду береться дуже невелике приміщення, в якому ледь поміщається міні-кухня з барною стійкою і один столик. Але, як виявилося, навіть з такого непростого становища можливо витягти гарний прибуток.

У першу чергу, потрібно добре прорекламувати в ЗМІ нове «романтичне кафе» для двох з попереднім замовленням столика (а точніше, всього приміщення) по телефону. У такому закладі дуже легко буде відтворити романтичну обстановку для кожного конкретного замовника. Та й ціни ви можете встановити вищі, ніж у звичайному кафе.

Будьте впевнені, що ваш заклад швидко набере популярності і з часом ви зможете відкривати нові точки в інших районах вашого міста.

Кафе однієї страви

Вельми приваблива ідея для початківців… Пропонуємо вам відкрити кафе, в асортименті якого буде всього лише одне ситне блюдо. Наприклад, антрекот. Напої при цьому можуть бути різними. Хто пропоноване блюдо не любить, навряд чи відвідає вашу їдальню. Але хто вже зайшов, напевно не піде, не скуштувавши ваш «коник». При цьому ціни повинні бути адекватними.

Як показує практика, використання подібних «фішок» робить заклад дуже привабливим для клієнтів.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика