ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Дошки оголошень – як інструмент майже безкоштовного просування свого бізнесу

Дошка оголошеньДошка оголошень – це інтернет-сайт, де користувачі можуть розміщувати свої оголошення різної тематики, наприклад, продати квартиру. Аналог такого сервісу є газета безкоштовних оголошень. У більшості випадків такі сайти, як дошка оголошень, безкоштовні.

Розробка хорошої веб-дошки – дуже непросте завдання. Звичайно, якщо це не сайт-візитка, а додаток, дійсно створений для роботи. Та й створення ресурсу – дошка оголошень може обійтися власнику вкладенням певної кількості грошей.

Тут напрошується питання – для чого розробляють такі сервіси, чи будуть вони приносити дохід чи ні?

Секрет тут простий. У власника в будь-якому випадку буде дохід. Основне джерело доходу на цьому веб-сайті буде не інформація, що розміщується відвідувачами, а реклама. Якщо даний проект досить розкручений, за рахунок безкоштовних оголошень і гарної відвідуваності, у власника з’являється можливість продавати рекламні місця зацікавленим клієнтам. Знаючи, що веб-дошки досить часто створюються тематичними або збираються в структуру певної тематики з декількох сайтів об’єднаних в один, тоді розміщувати рекламу на них – доцільно. Замовник, розміщуючи, наприклад, автомобільну рекламу на даному сервісі, присвяченому автомобілям, знає, що його реклама буде читатися тільки цільовою аудиторією, яка йому необхідна. Тобто, розміщуючи рекламу на відповідному інтернет-сайті вирішуємо головне завдання рекламної компанії знаходження потрібної цільової аудиторії.

Звичайно, якщо є дошка безкоштовних оголошень, то є і платна. На платниках також можна розміщувати рекламу, продаючи місця під неї, прибуток отримає власник сайту. Основна різниця між платниками і безкоштовними сервісами – це способи розкрутки сайту. Для першого варіанту потрібна більш дорога компанія по просуванню.

Розглянемо переваги платних сервісів над їх безкоштовними побратимами?

Їх основний плюс – це більш висока надійність і достовірність пропонованої інформації. Безкоштовне оголошення або ж платне розміщує будь-який користувач, але при подачі безкоштовного оголошення його творець не несе ніякої відповідальності, йому в якійсь мірі все одно, тоді як за розміщення інформації за гроші власнику вже не все одно що буде з оголошенням і яка буде користь від нього, тому такі оголошення надійніші.

Отже, на платних сайтах буде менше спаму і т.п., цільова клієнтура більш чітко визначена і відповідно реклама тут коштує трохи дорожче. Вибір потрібного варіанту вирішує замовник, виходячи зі своїх фінансів і особистих побажань. Платна чи безкоштовна буде у вас дошка оголошень – бажано визначитися  до створення сайту.

Для того щоб створений сайт дійсно добре працював і приносив прибуток замовнику, а не додав витрат, потрібно не займатися самодіяльністю, а звернутися до професіоналів – компанії, яка займається такими послугами і має тривалий досвід роботи, щоб вони створили сайт, розробили дизайн і займалися просуванням ресурсу.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика