ЕКОНОМІЧНІ НОВИНИ УКРАЇНИ

новини бізнесу новини України новини економіки новини за тиждень в Україні новини України сьогодні останні новини в Україні фінансові новини банківські новини

postheadericon Організація корпоративів

организация корпоративаКорпоратив – це не просто спосіб розважити співробітників компанії.  У першу чергу, це додатковий інструмент мотивації, формування іміджу компанії, корпоративних цінностей і традицій.

Team building

Team building – так називають процес формування команди і заходи, націлені на згуртування колективу.  У результаті таких заходів підвищується лояльність співробітників колективу, зміцнюється командний дух.  Team building стимулює розвиток власної корпоративної культури і традицій.

Корпоративні заходи дозволяють співробітникам повною мірою відчути успіх в період розвитку компанії і підтримують мотивацію в кризові часи.  Саме тому під час їх проведення неодмінно організовуються спічі керівників, діалог з співробітниками.  Наприклад, при організації новорічних корпоративів в сценарії неодмінно присутній підведення підсумків року та нагородження співробітників.

Створення іміджу компанії

Корпоративи – один з інструментів по створенню іміджу компанії.  Такі заходи дозволяють демонструвати статус компанії, її успішність, фірмовий стиль та наявність корпоративної етики.  Правильна організація корпоративних заходів дозволить впливати не тільки на колектив компанії, додатково мотивуючи його, а й продемонструвати конкурентам вашу успішність.

Зміцнення ділових зв’язків і залучення партнерів

Корпоративні заходи дозволяють формувати репутацію в сфері бізнесу, налагодити ділові зв’язки і зміцнити існуючі, підтримати постійних клієнтів.  Такі цілі найчастіше стають основними в ході планування корпоративів.

Для того щоб захід вдалося, треба ретельно продумати його організацію:

Мета

Визначтеся з метою проведення корпоративу: додаткова мотивація співробітників, зміцнення ділових зв’язків, підтримка постійних клієнтів та інше.  На цьому буде грунтуватися всі подальше планування.

Бюджет

Чітко обмежте бюджет планованого корпоративу.  Не орієнтуйтеся на максимальну суму, яку компанія готова витратити на захід.  Враховуючи непередбачені витрати, бюджет в ході організації може підвищуватися.

Формат заходу

Як правило, формат заходу визначають його цілі і особливості компанії.  Якщо мета – підтримка постійних клієнтів, то не варто вирушати з ними на лижну трасу.  Якщо ж мова йде про спільний відпочинок колективу, який віддає перевагу активному відпочинку, то така вечірка дійсно буде оцінена співробітниками.

Місце проведення

Корпоративне свято можна проводити як в респектабельному ресторані, так і на лоні природи.  Вибір місця повинен провадитися виходячи з цілей і формату заходу, переваг співробітників і запрошених гостей.

Час проведення

Особливе значення цей пункт стоїть у разі запрошення на корпоратив сторонніх гостей.  Якщо в колі співробітників компанії завдяки єдиному робочому графіку, як правило, не складає труднощів вибрати час для проведення корпоративу, то час роботи ваших гостей може значно відрізнятися.  Ще до офіційного запрошення зберіть інформацію про графік роботи планованих гостей і проаналізуйте її.

Вибір кейтерингового агентства

Не нехтуйте «сарафанним радіо» та рекомендаціями.  Вибирайте хорошу компанію для організації та обслуговування корпоративу.  Невідома в своїй сфері компанія, що пропонує свої послуги за ціною нижче ринкової, – кіт у мішку.

Якщо в минулому ви побували на заході, організація якого вам особливо сподобалася, можете отримати інформацію про організаторів і звернутися в ту ж компанію.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика