ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Як зрозуміти, який вид бізнесу підходить саме вам?

бізнесБудь-який бізнес починається з ідеї. Наявність бізнес-плану строго кажучи необов’язкова, а лише допоміжна. Дана стаття допоможе Вам визначиться з тим, в якій сфері спробувати себе як підприємця.

Головне, що Вам необхідно твердо усвідомлювати, це те, що у Вас є. Це Ваші особисті навички та вміння, стартовий капітал, зв’язок та наявність або відсутність будь-якого геніального ноу-хау. Крім того, потрібно потурбуватися про таку послугу, як ведення бухгалтерського обліку . Якщо Ви не винайшли велосипед, то будемо танцювати від печі. У сучасному світі виробити можна що завгодно, і навіть за прийнятною ціною, але от починати свій перший бізнес з виробництва я не раджу. Це по-перше величезні капітальні вкладення, по-друге тисяча і одна проблема з контролюючими органами. Мова звичайно не йде про hand – made продукцію. Все що залишається підприємцю це сфера послуг і купівля-продаж. Зупинимося на сфері послуг, і зараз розповім чому. Перший мій досвід був пов’язаний з купівлею якогось нового диво товару в мережі і продажем його в роздріб у себе в місті. Товар мені здався хорошим і я замовив першу партію. Якщо опустити лірику, то я ледве відбив свої витрати. І виробив для себе правило – проведи якісний аналіз ринку. Більшість добре виглядає лише на рекламних сторінках, в реальному ж житті вони нікому не потрібні. Або потрібні, але для цього потрібна хороша рекламна кампанія, а це чималі гроші.

Залишається лише сфера послуг. Тут (на перший погляд) не потрібні великі вкладення, починати в деяких випадках можна взагалі з нуля. Щоб визначитися чим саме займатися, необхідно зрозуміти що саме особисто Ви можете робити. Навіть якщо у Вас є гроші щоб найняти людину і перекласти на неї весь виробничий момент, заклинаю Вас, попрацюйте спершу самі. Це вбереже Вас від безлічі помилок при підборі персоналу, Ви будете безпосередньо спілкуватися з клієнтом і бачити що ж їм потрібно і найголовніше – Вас буде складніше обдурити найманим робітникам. Інші правила стандартні для будь-якого бізнесу – аналіз ринку і суворе розуміння того, чому споживач вибере саме Вас, а не конкурента. Виконуючи ці нескладні як може здатися дії, Ви вбережете себе від негативного досвіду. Хоча негативний досвід це у багато разів краще ніж нічого. Так що не звертайте уваги на скептиків.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика