ЕКОНОМІЧНІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon CRM програма: управління продажами і процесами

CRMCRM (Customer Relationship Management) програма компанії – це автоматизована система управління процесами, що містить модулі, які забезпечують: управління продажами, управління маркетингом, управління післяпродажним обслуговуванням, документообіг і управління складом.

Управління продажами за допомогою CRM дозволяє скоротити цикл продажів, зробити обсяги збуту прогнозованими, звести до мінімуму організаційні проблеми, не втратити потенційних і, що не менш важливо, утримати існуючих клієнтів.

CRM програма – це бізнес-додаток з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, легким в налаштуванні і управлінні процесами, використанні та підтримці.  Навчання співробітників роботі з нею не займе багато часу, а найчастіше це не потрібно.

CRM дає можливість вести повну історію взаємодії з усіма контрагентами:

  • Реквізити, контактна інформація, координати контрагентів;
  • Угоди, укладені договори, етапи укладання угод, платіжна історія;
  • Взаємодія в області маркетингу;
  • Зустрічі, телефонні переговори, обмін електронною кореспонденцією та інші події;
  • Активність компаній-конкурентів;
  • Документообіг по операціях з контрагентами;
  • Історія відвантажень і доставок.

Система управления продажами допомагає налагодити ефективну взаємодію з партнерами по бізнесу:

  • Кожна вхідна подія, що стосується контрагента, буде зареєстрована та опрацьована, відповідь на неї буде перебувати на контролі у відповідного керівника;
  • Використання вбудованих інструментів, які оптимізують управління продажами, дозволяє планувати і контролювати діяльність персоналу і ставить угоди на потік;
  • Взаємодія з партнерами по бізнесу та клієнтами будуть здійснюватися відповідно до  заздалегідь розробленим бізнес-процесам.

CRM програма забезпечує управління процесами і контроль діяльності співробітників Вашої компанії і реалізує:

  • Оптимізацію розподілу персоналу, моніторинг завантаженості працівників;
  • Настройку і оптимізацію будь-яких бізнес-процесів;
  • Індивідуальне та групове планування діяльності персоналу, отримання звітів про виконання запланованих заходів;
  • Контроль виконання планів в режимі реального часу, отримання достовірної інформації про діяльність співробітників Вашої організації, оцінка особистого вкладу кожного співробітника;
  • Ефективна і прозора взаємодія різних підрозділів, що входять до складу Вашої компанії;
  • Контроль оплат, відвантажень зі складу та доставок.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика