ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Огляд ринку косметики та парфумерії в Україні

ринок косметикиРозглядаючи ринок косметичних засобів для догляду за тілом, волоссям, шкірою обличчя, рук і ніг, слід враховувати деякі цікаві факти.

Дослідники компанії встановили, що цими товарами користується лише деяка частина споживачів.  Ігнорують їх більш ніж 40% жінок і 80% чоловіків.

Більш категоричні результати дали маркетингові дослідження компанії GfK Ukraine.  Під час кризи майже половина домогосподарств припинили купівлю косметичних засобів для догляду за шкірою.

За власним дослідженням економічного тижневика «Бізнес», серед цієї групи утримуються від покупок, близько 10% це споживачі, які віддають перевагу натуральним продуктам, вважаючи косметику «хімією», яка шкодить людині і природі.

Вони купують натуральну і органічну косметику, хоча вона і дорожча.

Серед інших 90% «відмовників», близько 30% людей не можуть собі дозволити купувати косметику унаслідок низького доходу.  Решта відмовляються з вікових причин.

Так молодь віком 16-29 років, цікавить тільки декоративна касметіка, ігноруючи спеціальний догляд за шкірою.  У той же час жінки у віці вже не бачать сенсу в придбанні косметичних засобів, надаючи перевагу косметичній хірургії і дієтичним добавкам.

Нерідко косметику не купують, тільки тому що не хочуть і доходи тут не мають значення.  Фахівці до таких категорій відносять не тільки домогосподарок, але і працюючих людей (наприклад, підприємців, фахівців іноді і керівників підприємств).

Потужні гравці ринку косметичних засобів, намагаються максимально охопити аудиторію, виступаючи спонсорами численних публічних заходів, які прямо не пов’язані з їх сферою діяльності – наприклад Каннський кінофестиваль, Євробачення, конкурси краси і т.д.

До цього слід додати масову рекламу в глянцевих журналах, буклетах фітнес-центрів та інтернет-виданнях. До речі, просування косметики в мережі інтернет часто виправдовує себе. Особливо якщо при цьому використовувати можливість персональних консультацій-телефон вказується на сайті, використовується також «скайп» або icq.

Серед переваг інтернет-торгівлі є і відсутність прив’язки до географії. У 2012 році багато компаній по всій Україні і в Києві зокрема для просування парфюмерно-косметичних брендів (наприклад Christina, Studex, та ін.) розмістили свої представництва на спеціальних сайтах, таких як topcosmetics.ua, та в соціальних мережах.

Що стосується нюансів поведінки споживачів косметики, то 70% рішень про купівлю імпульсивно приймається вже у магазині. Залучення нових клієнтів вимагає дорогих заходів.  Тільки в 2013 році оператори ринку мають намір витратити по 1,5 млн. дол.США.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика