ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Ринок вантажних автомобілів України: активний розвиток

Ринок вантажних автомобілівУкраїнський ринок вантажних автомобілів на сьогоднішній день активно розвивається, що спричинено не тільки необхідністю оновлення парку автотранспортних засобів, зважаючи на високий рівень зносу, а й у зв’язку з розвитком економіки країни, промисловості і галузі вантажних перевезень.

Однією з проблем розвитку залишається залежність українського ринку від імпорту вантажних автомобілів.  Недостатній рівень інвестування в модернізацію виробничих потужностей з випуску вантажівок і фінансування науково-технологічних розробок у даній сфері стримує розвиток вітчизняного автопрому.  Таким чином, вантажні автомобілі українського виробництва зважаючи на невисокий рівень якості та технологічності програють імпортним аналогам.  І якщо в 2008 р. частка ринку вантажівок іноземного виробництва становила 87,7% у натуральному вираженні, то за підсумками 2012 р. – вже 98,9%.

Переваги споживачів щодо марок вантажних автомобілів також щорічно змінюються у зв’язку зі зростанням доходів і загальному рівню добробуту.  Так, обсяги продажів вантажівок російського автопрому ГАЗ щорічно скорочуються.  Варто також відзначити, що розвиток галузі вантажоперевезень в Україні чинить значний вплив на розвиток ринку вантажних автомобілів України в цілому.  Зростаюча потреба у перевезенні промислової продукції на території України та за кордон породжує потребу у збільшенні парку комерційного транспорту та оновлення зношеного парку компаній-автоперевізників.

Якщо ж говорити про споживання, то, незважаючи на скорочення обсягів продажів нових російських автомобілів в Україні вантажівки ГАЗ поки є лідерами продажів, займаючи за підсумками 2012 р. 14% загального обсягу реалізованих нових вантажних автомобілів.

У цілому ж, на сьогоднішній день в Україні зростає потреба в якісних вантажних автомобілях, оскільки більшість автотранспортних засобів, які експлуатуються в процесі вантажоперевезень, вироблені ще за часів СРСР.  Дані автомобілі технічно застарілі, що не дозволяє повністю реалізувати потенціал України в перевезеннях.  Коефіцієнт зносу комерційного транспорту знаходиться в межах 55-70%.

Масштаби зношених і застарілих автомобілів а також потреба в їх оновленні є чинниками, що формують потенційний попит на них, однак висока вартість західних зразків автомобілів приводить до того, що більшість вітчизняних підприємств не може купувати дану продукцію.  Нестача коштів стимулює попит на вантажівки російського виробництва і б / у вантажівки західного виробництва.

Недостатня кількість вантажних автомобілів у логістичній галузі також стимулює розвиток суміжних галузей з перевезеннями: кредитування підприємств, лізинг і оренда автомобілів.  При цьому сьогодні оренда, є одним з основних способів перекриття недостачі комерційних авто на дрібних підприємствах, для яких навіть покупка б / у вантажівок може бути непосильною.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика