ЕКОНОМІЧНІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Скільки коштує відкрити студію дизайну інтер’єру?

Зі зростанням ринку нового житла зростає попит на послуги, супутні з купівлю квартири, такі як розробка дизайн-проектів, дизайн інтер’єрів, оздоблення та ремонт приміщень. Тобто, ринок дизайну інтер’єрів також розвивається інтенсивно.  Зараз зростає кількість людей, що користуються послугами дизайнерів для створення затишного, неповторного інтер’єру в своєму житлі, стильного, креативного простору.  Багато творчо обдарованих людей мріють про те, щоб створити свою студію дизайну інтер’єрів, адже це відмінний бізнес, де прекрасне і піднесене гармонійно поєднується з земним і практичним.  І, як у будь-якому бізнесі, творчий початок не може успішно існувати тут без ділового підходу.

Діяльність студії з дизайну інтер’єрів стане успішною, якщо буде базуватися на двох складових: креативності архітектурно-художньої частини і успішному маркетингу, ефективних речей та продажу дизайнерських послуг клієнтам.

Концепція дизайнерської студії

Щоб не опинитися в ряду компаній-одноденок, необхідно підійти до створення цього бізнесу дуже відповідально.  Перше, що необхідно зробити – визначити формат: буде дизайнерська студія надавати вузький або широкий спектр послуг.  Тобто, чи стане вона додатковим напрямком бізнесу материнської компанії (можливо, студією при компанії, що веде торгівлю оздоблювальними матеріалами або меблевому салоні) або повноцінним архітектурним бюро, що надає повний набір послуг – від проектування будинків до дизайну їх інтер’єрів.

За типом клієнтів спеціалізації у таких студій не буває, вони співпрацюють як з юридичними, так і з фізичними (приватними) особами, але є одна особливість – вони працюють з клієнтами, що мають достаток вище середнього (цінова категорія проектів – 30-40 $).

Новачкам елітного сегмента краще не торкатися, тут потрібен великий досвід, тому що зростає відповідальність за результат.

Офіс

Інтер’єр офісу є візитною карткою студії.  Прийшовши в офіс дизайн-студії, клієнт повинен відразу зрозуміти, що це творча майстерня, яка розташовує до спілкування, здатна запропонувати йому нестандартні підходи до дизайну інтер’єру.  Тому, оформлення інтер’єру офісу має бути виконане з бездоганним смаком і кардинально відрізнятися від тих «казенних» офісів, в яких розміщуються компанії, орієнтовані менш творчо.  Краще, щоб офіс розташовувався в центрі міста.  Оренда обійдеться дорожче, але вийде обслуговувати клієнтів, що живуть в різних кінцях міста.

Не обов’язково мати великий офіс.  Нехай це буде кімната площею 20-30 кв.м.

Технічне оснащення

Сучасна студія дизайну не може обійтися без потужних сучасних комп’ютерів, сканера, гарного лазерного кольорового принтера, розрахованого на формат не менш А3, універсального копіювального пристрою.  У виборі програмного забезпечення слід орієнтуватися на уподобання дизайнерів, але, природно, воно має бути ліцензійним.  Це дозволить уникнути можливих серйозних проблем із законом.  Вибір меблів для офісу залежить від стилю приміщення, але врахуйте, що дизайнерам зручніше працювати за великими столами.

Стиль і зручність – два критерії оформлення офісу.

Щоб вести переговори з замовником, йому необхідно представити потфоліо: схеми, фотографії, кошторису.  Тому, поки у студії його немає, можливе використання робіт, виконаних студійними дизайнерами самостійно.  На користь вибору студії чудовим аргументом стануть і рекомендації вже скористалися її послугами клієнтів.  Можна виготовити тривимірні моделі пропонованих проектів і встановити їх в офісі, щоб справити відповідне враження на клієнтів, хоча це і недешеве задоволення.

Вибір персоналу

Зазвичай, власну студію дизайну інтер’єрів відкривають вже мають портфоліо і досвід дизайнери або дизайнер і менеджер, які знають свою сторону роботи.  Якщо ні знань, ні досвіду в справі дизайну та менеджменту немає, то швидкого розорення не уникнути.  Тому, бажаючим відкрити свій бізнес у цій сфері, необхідно спочатку набратися досвіду, завести зв’язку, попрацювавши в студії дизайну інтер’єрів, а потім вже братися за організацію власної справи.

На початковому етапі не потрібно великої кількості персоналу.  Адже витрати компанії залежать від числа працівників – чим їх більше, тим і витрати більше.  А на перших порах витрати краще скоротити до мінімуму.  Починати краще з малого, а набрати більше кадрів і примножити площу офісу завжди встигнете.  Спочатку вистачить одного менеджера з продажу та кількох дизайнерів, керівник також може виконувати менеджерські обов’язки.  Бухгалтерію краще відразу віддати компанії, яка спеціалізується на послугах аутсорсингу.

Реклама

Для залучення замовників студія може використовувати відразу кілька шляхів: створити свій сайт, давати рекламу в друкованих ЗМІ та в Інтернеті, шукати клієнтуру серед знайомих.  Керівники подібних компаній рекомендують виходити з першого, так як потенційні замовники часто починають діяти за шаблоном: шукають контакти студій, заходять на їхні сайти, а в сподобалися – приходять особисто.  На створення сайту доведеться викласти 1000 $ -2000 $.  На ньому потрібно буде розмістити контакти студії, прайс-лист, кращі роботи дизайнерів і пр.

Щоб просунути свої послуги, дизайн-студії на спеціалізованих порталах розміщують на свій сайт посилання, використовують інтенсивно повідомлення на форумах, і т.п.  Даючи рекламу в друкованих ЗМІ, краще вибирати профільні журнали та довідники.  За оцінкою експертів, в перші 3-4 місяці на рекламу необхідно виділити від 2 000 $.  Пізніше витрати можна буде зменшити майже вдвічі.

Окупність

В даний час час ми маємо справу з уже усталеними розцінками на дизайн-проекти.  Для приміщень площею 20-200 кв.  м – 30-40 $.  Студії-початківцю доведеться відштовхуватися від нижньої межі цін.

Дизайнер, в середньому, за місяць може виконати проект на 100-150 кв.м.  Фахівці ведуть, зазвичай, по кілька проектів, і робота з одним клієнтом (дизайн типової квартири площею 100 кв. М) займає близько 3-х місяців.  Прибуток студії, в якій працюють 3 дизайнера на місяць може скласти 9000-14000 $.

Зрозуміло, що в начинаючої компанії обсяг замовлень зростає поступово.  На першому році існування фірма зможе роздобути і виконати близько шести замовлень на дизайн квартир, кожна по 100 кв.  м. З плином часу кількість замовлень зросте до 3-4 на місяць.

На думку керівників дизайн-студій, вкладення можуть окупитися менше ніж за рік.  У цей термін можна вкластися, якщо компанія з трьома штатними працівниками за рік отримає замовлення на 30 000 $.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика