ЕКОНОМІЧНІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Рекламодавці уцінили Apple

AppleКорпорація Apple змушена знижувати ціни на онлайн-рекламу через низький попит. Компанія Стіва Джобса ризикує втратити ринок, який до 2014 року досягне $ 2,5 млрд. Зараз рекламна платформа Apple iAd завантажена не більш ніж на 15%.

Компанія Apple знизила вартість онлайн-реклами в додатках, намагаючись утримати клієнтів, повідомило агентство Bloomberg, незважаючи на те, що створення рекламних роликів стає все популярнішим в останній час.

Великі клієнти корпорації, як розповіли джерела на ринку, все частіше звертаються до інших компаній, наприклад, до Google AdMob, Millennial Media або Greystripe. Це більш універсальні рекламні платформи, що працюють на великій кількості пристроїв на відміну від Apple, чия iAd пропонує доступ тільки до користувачів iPhone і iPad.

Джерела в Apple визнали, що два великі клієнта iAd – Citigroup і JC Penney, раніше заплативши за мобільні рекламні кампанії більше мільйона доларів, – вже не розміщуються на платформі від Apple.

У липні 2010 року, коли Apple анонсувала дебют рекламної платформи, компанія пропонувала мінімальний поріг за вхід в свою рекламну мережу в $ 1 млн. Тоді відразу 17 великих брендів заявили, що хочуть стати партнерами корпорації Стіва Джобса в США.

Пізніше кілька рекламодавців розірвали свої угоди з Apple. Зокрема, свої плани переглянув Adidas, розірвавши в жовтні минулого року контракт на $ 10 млн.

У лютому Apple вирішила урізати мінімальну вартість рекламного пакету одразу вдвічі – до $ 500 тис., щоб залучити дрібних рекламодавців. Глава WPP Digital Марк Рід називав нову цінову планку «важливим і необхідним кроком вперед». «Це безперечно підвищить привабливість платформи», – заявляв він.

Але припливу клієнтів не було. Директор з маркетингу страхової групи More Than Піт Марко заявляв, що його компанія сумнівається, чи варто їм мати справу з Apple: «Якби вартість iAd знизилася ще більше, я думаю, ми зважилися б запустити пілотний проект, але потрібно діяти обережно. Питання зводиться до рентабельності інвестицій і до того, як відстежувати і вимірювати ефективність шестизначною інвестиції». Менеджер компанії з виробництва напоїв для спортсменів For Goodness Shakes Алекс Брукс стверджує, що рекламна компанія в iAd як і раніше занадто дорога. «Щоб виправдати такого роду витрати, мені потрібно побачити докладний звіт про дослідження, що демонструють, що реклама з використанням iAd досягає цільової аудиторії», – розповідає він.

Apple ризикує втратити ринок, який, за розрахунками EMarketer, до 2014 року досягне $ 2,5 млрд. На даний момент, за даними ресурсу Mobclix, рекламні потужності iAd завантажені не більше ніж на 5-15%.

Нова пропозиція Apple, відзначають аналітики Bloomberg, ділить суму в $ 1 млн за рекламний контракт на частини: тепер рекламними агентствам можна буде шукати декількох клієнтів, готових купувати стартові пакети реклами за $ 300 тис., і оптом виводити їх в iAd.

«Це дозволить дрібним компаніям включиться в рекламну гру», – вважає віце-президент по мобільних сервісів Isobar, рекламного підрозділу Aegis Group PLC Джин Кінан. «Нова цінова політика робить iAd набагато більш прийнятним», – додає він.

Головне для Apple, вважають аналітики, – робота з агентствами. «Якщо на ринку мобільної реклами ви не можете встановити контакт з рекламними агентствами, ви мертві», – заявляє лава мобільного підрозділу Publicis Groupe Олександр Марс.

У червні компанія найняла керівника по зв’язках з агентствами для платформи iAd. Ним стала екс-глава по онлайн-рекламі агентства MEC Global Керрі Фроліча. На своєму колишньому посту вона активно працювала з платформою iAd. Зокрема, організувала мобільні рекламні кампанії на гаджетах Apple для оператора AT & T, фінансової групи Citi і модного дому Chanel.

Рекламна платформа від Apple, наполягають в компанії, вже продемонструвала свою успішність. Приміром, Nissan запускала рекламу електрокара Leaf, який міняв колір, якщо пристрій потрясти в руках. У грудні з’явився перший рекламний ролик на платформі iAd для планшета iPad – ним стала реклама фільму Disney «Трон: спадщина».

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика