ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Україна повернула четверту частину витраченого на Євро-2012

Влада відзвітували про проведення Євро-2012 з фокусом на сприйнятті країни іноземними фанатами. Загальний висновок: вони від України очікували набагато гіршого варіанту і невимовно зраділи досить високому рівню організації чемпіонату. Третина іноземців обіцяла повернутися сюди ще раз.

Валерій Жолдак, заступник голови Нацагентства з питань підготовки та проведення в Україні Євро-2012, повідомив, що в середньому кожен іноземець, який приїхав на Євро-2012, витратив EUR200-400. В цілому сума, яку витратили іноземні гості, склала EUR1 мрлд.

На питання, яка загальна сума вкладених коштів у чемпіонат, оскільки кілька разів змінювалася, і чи вигідно в принципі проводити такі масштабні заходи, Валерій Жолдак відповів, що офіційна сума на сьогоднішній день складає 36-40 млрд. грн. Тобто – EUR4 мрлд.

Умовних збитків – EUR3 млрд. Але залишилася оновлена інфраструктура. З приводу того, наскільки ефективно можна використовувати в майбутньому побудовані аеропорти та стадіони, пан Жолдак не зміг відповісти. Він сказав, що «соціально-економічний ефект тільки прораховується».

Однак високий рівень проведення чемпіонату значно покращив імідж України, який перед цим був грунтовно підірваний західними ЗМІ. Тетяна Слишик, директор департаменту Євро від КМДА, зазначила: «Іноземці з великим побоюванням їхали в Україну. Але їхні враження виявилися дуже радісними. Київ встановив рекорд відвідуваності фан-зони для чемпіонатів Європи – в ній побувало 2 млн. чоловік».

Основні висновки досліджень по іноземним гостям чемпіонату озвучив директор GIZ по Євро-2012 Матіас Брандт. 43%, тобто кожен другий фанат, оцінили організацію проведення чемпіонату як «дуже добре», 32% – «добре». Середній вік фанатів – від 30 до 39 років. Більше 80% з них вперше відвідали Україну, 30% збираються приїхати в нашу країну ще раз.

Особливий респект – Львову. Василь Косів, заступник міського голови з питань культури Львова, зазначив, що туризм в місті зріс у рази. Причому в липні туристів прибуло більше, ніж у червні, а серпні – більше, ніж у липні. Фішка Львова була в тому, що вони спеціально приділили увагу психологічній атмосфері прийому гостей. Проводилася робота і з жителями міста, і з обслуговуючим персоналом – на предмет привітності. Було організовано громадський рух «Львів – привітне місто». Скрізь розклеювали відповідні емблеми. І головний результат такої політики: Львів зібралися відвідати повторно 70% іноземців.

Всі термінали фанати оцінили на «дуже добре»

Мовний бар’єр був подоланий успішно завдяки вказівниками і пристойній підготовці волонтерів. Деякі нарікання були на таксі та ціни / послуги, але з цією проблемою чудово впоралися в Донецьку. Як розповів Сергій Рєпін, начальник управління з питань Євро-2012 Донецька, по приїзді в місто всім іноземцям вручалися дві картки: червона і зелена. У зеленій докладно вказувалися ціни на таксі і рекомендовані фірми. Так що спекуляцій на цьому полі успішно вдалося уникнути.

Основний позитивний висновок Матіаса Брандта: високий рівень прийому гостей позначиться на значному збільшенні туризму в приймаючих містах – Києві, Львові, Харкові та Донецьку. У Донецьку, який, на відміну від Львова, є промисловим, а не туристичним центром, зафіксована успішна динаміка розвитку спортивного туризму. Окрім футболу, це хокей і баскетбол.

Так що – чекаємо гостей!

 

 

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика