ФІНАНСОВІ НОВИНИ УКРАЇНИ

postheadericon Помилки при створенні візиток

Візитки – це майже антикваріат. Зрештою, можна набагато швидше отримаю дані про людину, якщо вона просто надішле email.

І саме тому, що вони є анахронізмом, вони мають життєво важливу функцію. В еру коли ніхто вже не одягається офіційно, вони дають вам шанс позиціонувати себе, показати ким ви є і що робите з тим шматочком паперу. І проте ж… майже всі визитки просто жахливі. Візитка – вечірнє плаття в світі маркетингу, поганий дизайн тут не просто оживає, а розпускається пишним цвітом.

Я думаю, що сенс візитної картки не в тому, щоб продемонструвати ваші творчі здібності. Сенс в тому, щоб показати, що у вас хороший смак.

Ось список поширених помилок (і кілька порад). Я думаю, це заощадить вам $ 30:

  1. Не друкуйте візитки самостійно. Ви не повинні використовувати ці маленькі перфоровані аркуші паперу тільки тому, що інші їх виробляють .
  2. Не треба використовувати великий шрифт для адреси та контактної інформації. Найперший спосіб визначити відстійну візитку – поглянути на розмір шрифту. Це дійсно так.
  3. Не купуйте ці кольорові візитні картки з власної фізіономією на них. Ви ж не пересічний агент з нерухомості, так що немає причин вести себе як вони.
  4. Не робіть собі металевих візиток. Це може бути нормальним для Стіва Возняка, але всі інші можуть захотіти пронести вашу візитку на літак.
  5. Вам може здатися відмінною ідеєю зробити собі повнокольорову візитку з великою (дурною) картинкою на ній. Це не так.
  6. Гарно виглядають округлені кути. Але тільки якщо відступи досить великі.
  7. Відступи мають значення. Як тільки ви підібралися до краю, ви все зіпсували.

Читайте також на cайті:



Залишити коментар

При використанні матеріалів сайту "Економічні новини" обовязковим є гіперпосилання на MONEY-NEWS.TE.UA, відкрите для індексації пошуковими системами
Яндекс.Метрика